2010. március 21., vasárnap

Díj :D




Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót(ami am szerintem egy pöppet béna) kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.

Azok akiknek adom:

Nekik adnám át a díjat:
Csub94-Szenvedés&Szenvedély
Drussila-La push vámpírja
Ivi - Arany szívdobbanás
Ella- Megfosztott bárány
Szannika - Örök éj
Eszter - Robsten Story

Teszt:
Név:Netty
Becenév:Netty
Lakhely: Magyarország-Abony
Születési hely: Cegléd
Magasság: 165 cm
Névnap: jún. 13
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: 0
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol
Gyűjtemény: cipők
Cipőméret: 38-39
Iskola: Gyulai Gaál Miklós Ált. Isk.
Kedvencek: írás, olvasás, zenehallgatás, haverokkal lógás (L)
Hobbi: írás, olvasás, zenehallgatás haverokkal lógás.
Zsebpénz: 1800 ft xD
Álom: Amerikába kimenni xD
Szerencseszám: 16
Szeretnék találkozni: egy Amerikai sztárral
Háziállatok: kutyusok :)
Ezt a díjat Szannika-tól kaptam, akinek nagyon nagyon köszönöm, 2010.márc.21-én. :) (LL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése