2009. november 19., csütörtök

Sweet Dreams-11.fejezet

(Bella szemszöge)

Edward beállt a garázsban leállította a motort kiszállt a kocsiból és kinyitotta nekem az ajtót.
-Félsz Alice reakciójától?-kérdezte Edward.
-Nem igazán...-mondtam.
-Oh nem féltek?-jelent meg Alice,csípőre tett kézzel-Már körübelül két órája hívtalak fel bennetek,hogy gyertek haza!
-Igen ne akarjátok elképzelni,hogy Alice milyen hisztit vágott le-nevetett Emmet.
-Menyjünk be a nappaliban és ott majd elbeszélgetünk!-szólt Alice. Aha elbírom képzelni egy vásárlásról mien komolyan beszélgetni.
Szorosan haladtam Edward mellett.
-Üljetek le!-parancsolta Alice. Láttam Edward-on,hogy próbálja elfolytani nevetését,kisebb nagyon sikerrel... Közben az egész Cullen család elhelyezkedett a nappaliban.
-Nem tudom melyiőtök találta ki ezt az egészet...de most nagyot csalódtam bennetek.
-Én találtam ki-vallottam be.
-Én meg csatlakoztam hozzá-kuncogott Edward,szóval akkor nem sikerült elfolytani nevetését.
-Bella... de miért?-kérdezte Alice.
-Nem tudom... ez most...csak eszembe jutott-na gratulálok Bella nem sikerült egy összefüggõ mondatot kinyögnöd.
-Figyelj Bella ha Alice megutál akkor se keseredj el! Én csodállak ez miatt,nekem nem jutott volna eszembe!-dicsért Emmet közben ott volt a száján az a kaján vigyor.
-Fogd be Emmet!-szólt rá Alice. Hú... amióta ismerem még soha nem hallottam így beszélni...
-Nyugi,húgi de komolyan... ez tényleg csak egy vásárlás!-mondta Emmet. Alice úgy tett mintha meg se hallotta volna.
-Alice... sajnálom...-mondtam.
-Semmi baj Bella... Nem haragszok rád-mondta-igazatok van ez csak egy vásárlás volt...
-De neked ez sokat jelentett!
-Igen de nem vehetlek rá mindenre amit akarok!-elmosolyodtam és odamentem Alice-hez és átöleltem.

-Ez egy gyors veszekedés volt-vigyorgott Emmet.
-Maradj már Emmet!-morogtuk egyszerre Alice-el.
-Vadmacskák!-vihogott Emmet.Kezdek megint bepöcceni rá... Összenéztünk Alice-el akkor üzent gondolatban... Oh akkor egyre gondolunk. Ott van elöttünk az a nagy váza... Felálltuk,kivettük belőle a virágot.
Ketten felemeltük a vázát és egyenesen Emmet fejére öntöttük a benne lévő vízet. Egyből lefagyott a vigyor az arcáról.
-És Emmet-en megint kifogott a víz...-vigyorogtam. Az egész család nevetésben tört ki főleg Edward és Jasper.

Már csak mi maradtunk ketten Alice-el a nappaliban. Edward-ot a többiek elcipelték vadászni,próbálta mondani nekik,hogy most volt,de nem lehetett rájuk hatni... Már elég rég elmentek... és már kezdtem Edward-ot hiányolni-sóhaj hagyta el a számat. Lehet ezért kéztetett Alice a beszélgetésre.
-És...hogy álltok Edward-dal?-kérdezte izgatottan.
-Mit értesz a,hogy-állunk alapján?-kérdeztem vigyorogva.
-Úristen!Végre együtt vagytok!-vísitotta Alice a fülembe és közben szorosan megölelt.
-Ki van együtt kivel?-kérdezte Emmet. Na persze neki is most kell jönnie... de legalább tudd ezzel cukkolni pár napig.
-Edward és Bella!-vísította még mindig Alice.
-Tényleg?Öcsi miért nem szóltál?-kérdezte Em-Tudod,mivel még nem volt dolgod nővel elkell tartanunk egy kis elbeszélgetést-vigyorgot Emmet Edward-ra.
-Kösz Emmet,hogy így felajánlottad,de szerintem egyedül is boldogulok-vigyorgott vissza Emmet.
-Hát te tudod,de ne feledd nyílt vagyok minden beszélgetésre!-a kaján vigyor nem fagyott le Em arcáról.
-Persze,majd észbe tartom-motyogta Edward.
-Akkor jó...Hé amúgy most jut eszembe! Ma valami vámpíros film lesz szóval aki akarja nézheti velem mit alakítanak azok akik,csak gondolni tudják milyenek az igazi vámpírok!-jelentette be Emmet.

Végülis az egész család csatlakozott a tévéshez. Én Edward mellé ültem. Fejemet a vállára hajtottam Ő meg átölelte a derekamat.
-Ez amúgy nem igaz!-élvezem Emmet-et amikor olyat lát ami nála nincs,mint vámpírnak...-Nekünk miért nincs olyan agyarunk vagy mi!-hitetlenkedett.
-Azért mert akkor nem mehetnénk emberek közelábe se...-állapítottam meg-Megszerintem ez így sokkal jobb,egyben emberek és vámpírok is lehetünk.
-Ebben igazad van Bella-vakarta meg az állát Emmet. Olyan viccesen nézett ki amikor gondolkozott.
-Vége...-mondta Emmet csalódottan.
-Nyugi szerintem máskor is lesz ilyen film-mondta Edward.
-Hát remélem is,bírom az ilyen filmeket,jót lehet rajta nevetni-vigyorgot. Na igen... nagyon élvezetes... mindegyikben az van: a vámpír kiszívja az emberek vérét...Érdekes...
Edward felém fordította a fejét és egy lágy csókot nyomott ajkaimra.
-Na ne....Ezt kell majd mindig néznem?-nyafogott Emmet,de a hangjában érezni lehetett a viccet.
-Igen... egy örökké valóságik-mondta Edward. És engem ez a pár szó boldogsággal töltött el...

6 megjegyzés:

  1. Hehe, nagyon ari rész lett, imádtam, és Alicet meg Emmettet imádom!!!
    Alig várom a folytit!

    VálaszTörlés
  2. Kösz,de ma már nem lesz;D de holnap lesz

    VálaszTörlés
  3. szerintem is nagyon jó lett:P
    élvezetes friss és vicces:P

    VálaszTörlés
  4. jujj de jó lett folytit :D már most nagyon szeretem a töridet

    VálaszTörlés
  5. jóó lett nagyon:) mégmégmég^^ remélem gyorsan írsz még 20 fejit:D
    Puszi Lana:P

    VálaszTörlés
  6. Hát kösz :$ és hát majd meglátjuk mennyi fejli lesz összese xD

    VálaszTörlés