2009. november 20., péntek

Sweet Dreams-12.fejezet

Bella szemszöge)

Elég zavaró volt,hogy a suliban mindenki megbámult minket Edward-dal...
-Pár nap múlva már nem fogják ezt csinálni-súgta a fülembe Edward.
-Remélem is...-morogtam.
-Na menjünk rám még vár három napi menzás kaja-nevetett.
-Hát igen...sajnálom kiszúrtam veled...
-Semmi baj-mondta vigyorogva belenéztem a szemébe és nem láttam benne mérgességet vagy ehhez hasonlót-De te ne egyél... csak mert megint jön a konyhás néni és nagyon lefog téged szidni-nevetett és egyre hangosabban.
-Majd visszafogom magam-nevettem vele-Ja és ma ne vegyél vízet. Hanem inkább üdítőt-vigyorogtam.
-Miért?-kérdezte zavartan.
-Mert az ragad és ha Emmet megint felidegesít akkor legalább ragadjon.
-Oh értem,ez nagyon ravasz.
-Igen-mosolyodtam el büszkén.

-Na mi van "fiatalok"?-hallottam meg Emmet hangát. A "fiatalok" szót az ujjával kihangsúlyozta -Tényleg Bella te hány éves is vagy?
-Ötven...körübelül...
-Tényleg?Nem látszanak rajtad a ráncok-nevetett.
-Tudod Emmet most a menzára megyünk ahol van víz...üdítő...és bármi olyan ami folyékony..szóval vigyázz a szádra!
-Tudod,hogy csak viccelek!
-Én tudom,csak a vicceid néha nagyon durvára sikerülnek!-morogtam.
-De nem mondod,hogy nem jók-folytatta tovább nevetve.
-Nem-nem mondom,én csak azt mondom fogd vissza magad!
-Oké-tette fel a kezét,mintha ártatlan lenne...
A többiek is csatlakoztak hozzánk. Elvettem a mai menüt ami szintén nem volt guszta... Ez lehet azért is...mert már számunkra undorító az emberi kaja kínézete is... De lehet azért is mert még az embereknek is gusztustalan...
-Valami baj van Ms. Cullen?-felnéztem,hogy kiszólt hozzám és megint az a konyhás nő volt. Lehet olyan képet vágtam az ételhez,hogy megint kezd elege lenni belőlem?
-Öhm...nem-mondtam,gyorsan megfordultam és elindultam az asztalunkhoz.
-Bella... figyelj... szerintem a konyhás néninek már elege vam belőled-kuncogott Emmet.
-Hát szerintem is-nevettem. Edward leült mellém.
-Na gyerünk öcsi szerintem,minnél előbb megeszed annál jobb,a részedről. Én szívesen elnézem,hogy milyen képet vágsz.
-Kösz...-morogta Edward. És fel kapott egy falatot. Gyorsan bekapta és lenyelte. Olyan elkeseredet képet vágott,hogy megsajnáltam-Hu...megettem-sóhajtott fel megkönnyebülten.
-Hát igen...de még két napig nézhetem,hogy-hogy eszel-kuncogott Emmet ma nagyon jó kedvébe van. Ma amikor láttam folyamatosan felfelé görbültek az ajkai.
-Ma nagyon jó kedvedbe vagy...-jegyeztem is meg.
-Miért ne lennék?
-Nem tudom...
-Jajj ne már!-morogta Edward mellőlem. Értetlnül néztem rá-Emmet és Jasper foggattak...
-Miben?-kérdeztem.
-Ne mond el neki!-szólt rá Emmet. Aha csak Em elfelejtette,hogy gondolat olvasó vagyok...
Ha Bella leteperi még ma Ed-et akkor simán megnyerem a fogadást... Csak valahogy összekéne őket turbékolni....-Na persze ez se Emmet lenne... Élénk a fantáziája.
De mivel ez nem fog neki bejönni....
-És amúgy miben fogadtatok?-kérdeztem.
-Hát...-kezdte Emmet-Ha én nyerek... akkor Jasper egy hónapig nem nyúlhat Alice-hez,de ha Ő nyer... ugyanez fordítva is...
-És te ebbe belementél?-kérdezte egyszerre Rose és Alice. Próbáltam visszafolytani feltörő nevetésemet.
-És ki kire fogadott?
-Én arra,hogy igen,Jasper arra,hogy nem.
-Aha...Kíváncsi vagyok mi lesz a vége...
-Hát még én-nevetett Emmet. Igen Em... csak nem fog neked bejönni...-folytattam gonoszan magamba.

2 megjegyzés: