2009. november 18., szerda

Sweet Dreams-9.fejezet

(Bella szemszöge)

Két autóval mentünk. Emmet-ék ismét Rose BMW-jével mentek. Alice,Jasper,Edward és én, a Volvo-val.
-Bella szerintem te forgatsz valamit a fejedben-szólt Alice-Hiába nem látom a jövődet,de azért érzem...
-Azt hittem ez az én képességem-nevetett Jasper.
-Nyugi Alice-mondta Edward.
-Edward most te is olyan fura vagy...Remélem te se tervezel semmit...
-Én? Dehogy Alice,hogy gondolhatsz rólam ilyet?-kérdezte vigyorogva.
-Nem is tudom...-már épp belekezdett volna de én megelőztem.
-Megérkeztünk!-mondtam. Így legalább nem kezd bele abba,hogy elmondja miért nem hisz Edward-nak...
Kiszálltam Rose-ék már ott voltak. Látva Emmet elkeseredett arcát elnevettem magam.
-Gyerünk! Vár minket a rengetek üzlet!-mondta vidáman Alice.
Mint múltkor Alice-re ráköszöntek az eladók.
-Úristen... hányszor járhat ide ha ismerik...-mondta Emmet.
-Amikor velem vásárolt akkor is köszöntek neki...
-Huh...-csak ennyit tudott kinyögni.
Olyan fura... Emmet a nagy mackós termetével megijed pár ruhától...

-Bella!-szólt Alice-Próbáld fel ezeket!-egy nagy ruha hegyet tett a kezembe. Természetesen Alice keze is tele volt ruhákkal ezért együtt mentünk a próbafülkék felé.
-A többiek?-kérdeztem.
-Nekik már adtam ruhát-mondta és bement az egyik fülkébe.
-Oké...-gyorsan bementem a fülkébe,hogy megvalósítsam tervemet. Ahogy láttam Alice-nek sok ruhát kell megpróbálnia ezért lesz időm... Kinéztem a függöny mögül,hogy nincs-e egy Cullen se a közelben-szerencsére nem volt-ezért kilopóztam. Lehet ez elég szánalmas terv,de most semmi kedvem nem volt több szatyornyi ruhát venni... És így egy kicsit Alice-t is idegesíthetem. Persze bírtam Őt,de most elkapott a vágy.
Már majdnem kiléptem az üzletből amikor valaki szólt nekem.
-A kisasszony hova megy?-a tulajdonos hangját egyből felismertem.
-Elszökök Alice-től...-suttogtam,mert nem akartam,hogy az említett meghallja. Így is örültem,hogy eddig sikerült eljutnom-Csatlakozol hozzám?-kérdeztem vigyorogva.
-Persze-mondta-Kíváncsi vagyok Alice-re amikor nem talál majd minket...
-Hát arra én is-vigyorogtam.
-És...honnan tudtad,hogy én "elszökök" előle?
-Éppen végeztem a próbálással... kinéztem és láttam,hogy elosonsz-vigyorgot.
-És a ruhákkal mit csináltál?
-Otthagytam őket-vigyorgot.
-Én is-nevettem.
-Na menjünk mert a húgom mindjárt végez a ruhák felpróbálással-mondta és a kezem után nyúlt. Kéz a kézben sétáltunk ki az üzletből. Kicsit siettünk mert Alice perceken belül észreveheti,hogy nem vagyunk a helyünkön...

(Alice szemszöge)

Végeztem az utolsó ruha felpróbálásával is. Kijöttem a fülkéből és szóltam Bella-nak.
-Bella! Végeztél már?-kérdeztem. Nem hallottam választ...-Bella...-kezdtem türelmetlen lenni mert biztos vagyok benne,hogy hall engem-Oké...te akartad- elhúztam a fülke függönyét és nem láttam ott senkit csak a ruhákat.
-Mi az Alice? Bella-nak nem tetszik a ruha?-kérdezte nevetve Emmet.
-Foggalmam sincs,mert Bella eltűnt!-mondtam. És akkor eszembe jutott valami.
-Edward!-szóltam az fülkéjébe-Edward Cullen!- a hangomban idegesség bújkált.Elhúztam az Ő függönyét is és szintén csak a ruhák voltak ott.

-Ezt nem hiszem el!
-Mi az?-kérdezte Jazz-Öhm... miért vannak itt... a ruhák?-kérdezte zavarodottan.
-Azért mert drága bátyánk lelépett Bella-val...
-Ravaszak!-mondta elismerően Emmet-Vajon mit csinálhatnak,ha csak így eltüntek?-na persze...csak neki lehetnek ilyen perverz gondolatai.
Felvettem a ruhákat amik Edward és Bella öltözőjében voltak-és persze az enyémet-és elmentem a pénztárhoz kifizetni őket. A többiek is csatlakoztak hozzá. -Menyjünk mert Edward-ék még a végén messzire jutnak-mondtam amikor kifizettem a ruhákat.

3 megjegyzés:

  1. Hihihi!!!!
    Nagyon klassz lett, jót nevettem rajtaXD
    Alice meg hozta a formáját:D
    Imádtam!

    VálaszTörlés
  2. nagyonjólett még még!!:):):D
    Puszi Lana

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy tetszett xD most így jött az "ihlet" xD

    VálaszTörlés