2009. november 27., péntek

Sweet Dreams-20.fejezet

(Edward szemszöge)

David volt elõl, az újszülöttek meg mögötte jött. David arcán megint feltûnt az a gúnyos vigyor...
-Örülök,hogy újra látlak benneteket-mondta.
-Nem így volt a megállapodásunk...-David felhúzta a szemöldökét-Úgy volt,hogy ha nyerünk akkor mindenki elpusztul tőletek...De csak te maradtál... aztán szánalmasan elmenekültél...-mondta-Miranda mit jelentet számodra?
-Semmit megöltétek... gyenge volt... Az élet meg amúgy sem igazságos... ugye Edward?
Morgás tört elő a mellkasomból. Már támadni akartam amikor David felemelte a kezét és bezsélni kezdett:
-Csak nyugalom Edward...-mondta még mindig gúnyosan David.

-De szerintem folytassuk ahol abbahagytuk...
-Rendben harcoljunk!-mondta Emmet és védekező állásba állt.
-Én nem arra gondolok-értetlenül néztünk rá. Erre hangosan felkacagot-Kérlek gyere elő...-mondta és még mindig farkas szemet néztem vele. Itt elakadtam.. most hozzánk beszél... vagy valaki máshoz?
És akkor rájöttem: valakihez szólt aki nem volt más mint... Bella. Szemei vérvörösen izzodtak. Nem akartam hinni a szememnek... Nem tudom elhinni... az én Bellam-ról aki senkinek nem tudna ártani,hogy emberek vérén élne...
-Oh hát nem említettem a képességemet?-kérdezte ártatlanul-Bárkit más ellen tudok fordítani... vagyis az én felemre áll... Ez történt a ti kicsi Bella-tokkal is... De nyugalom-mondta és védekezül felemelte a kezét-Benneteket nem foglak magamhoz venni... Inkább élvezni fogom a harcot...

És akkor elkezdődött,az újszülöttek támadni kezdtek,a múltkori harc után már sok tapasztalatot szereztem ezért könnyen eltudtam intézni őket...
Most éreztem magam igazán csak vámpírnak...: a gyilkolási öszötönök vezettek engem...
-Edward!-jött oda mellém a húgom-Tudom,hogyan intézhetjük el azt,hogy Bella magához térjen!
-Hogyan?-kérdeztem gyorsan.
-Megkell ölnünk David-et... Talán akkor megszűnik a képessége...De addig lekell Bella fognunk... vagy legalábbis foglalnunk...
-Meg kell próbálnunk!

-Szólj Emmet-nek,Bella képessége csak akkor árt ha a szemébe néznek és koncentrálnak...
-Rendben!-mondta és gyorsan Em-hez futott. Elmagyarázta azt amit nekem. Emmet felém nézett és bólintott.
Bella mögé osont és lefogta Bella kapálózni kezdett de nem sikerült kiszabadulni bátyám erős fogásából. De sietnem kell... bármikor siekrülhet neki...
David-hez mentem-hátulról támadtam-megfogtam a kezét és a földre kényszerítettem.
Megfogtam a fejét.
-A harcnak vége...-mondtam. És egy nagy reccsenéssel kitörtem a nyakát.
Széttéptem és ahogy egy vámpírt kell a tűzbe dobtam így érte a halál...

Végeztem vele,valahol meg könnyebültem. De aztán észbe kaptam: Bella!
Megfordultam szememmel őt kerestem. Meg találtam és gyorsan odafutottam.
Emmet-be kapaszkodott már majdnem összeeset de éppen akkor értem oda és elkaptam. Szorosan a karjaimba zártam.
-Mi történt vele?-kérdeztem ilyedten Carlise-t.
-Nem tudom... lehetséges,hogy ez ilyen állapot... Hónapokig volt így,mint David "szolgája". De nyugalom Edward,megfog gyógyulni!-mondta bíztatóan.
-Most szerintem menyjünk vissza Volterrába-mondta Alice.
-Igen,szerintem is. Ez a nap mindenkinek sokkoló volt...-mondta Carlisle.

Bella-t futva vittem vissza Volterrába. Az ő saját szobájába. Óvatosan letettem az ágyára. Odahúztam egy széket az ágyához és ráhajtottam a fejemet az ágyra. Reménykedtem: Bella minnél elöbb meg fog gyógyúlni... Úgy,hogy már nem fenyegeti veszély...
Perceken belül Alice dugta be a fejét az ajtón.
-Hogy van?-kérdezte.
-Foggalmam sincs...-motyogtam és felemeltem a fejemet.
-Edward nyugalom... Rendbe fog jönni Bella erős lány és ráadásul vámpír. Meg fog gyógyulni!-mondta.
-Köszönöm Alice!-mondtam.
-Mit?-kérdezte értetetlenül.
-Hogy akkor is mellettem álltál amikor elviselhetetlen voltam...
-Ugyan Edward!Mindenki melletted volt. Csak nem tudtak mit mondani... nem tudtak megvigasztalni!-mondta.
Elmosolyodtam.
-Olyan régen láttalak már mosolyogni!-mondta és megölelt.
-Most már legalább tudom: Bella biztonságba van... Már csak fel kell ébrednie...
-Felfog!
És ebben csak reménykedni tudtam... Igaz Alice nem látja Bella jövőjét... De én is bízok ebben...

5 megjegyzés:

  1. Huh, nagyon király feji lett, alig várom a folytatást!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a történet! Várom már a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a történet....remélem hamar lesz kövi rész.
    már nagyon várom:)

    VálaszTörlés
  4. ééés köszi ismét mindenkinek (Ł)

    VálaszTörlés