2009. november 15., vasárnap

Sweet Dreams-3.fejezet

Na itt lenne 3. rész ;D

Sweet Dreams-3.fejezet

(Bella szemszöge)

-Megérkeztünk-mondta és leállította a kocsit. Szétnéztem leeset az állam. Egy borzasztóan nagy pláza előtt álltunk.
-Ugye nem akarsz bemenni minden boltba?-a hangom egy oktávval magasabb volt a meg szokotnál.Felé néztem és csak vigyorgot-Jaj Alice ne már...
-Gyere menjünk rengeteg üzlet vár ránk!-mondta lelkesen.
-Látom...-morogtam. Kelletlenül kiszálltam a kocsiból és a kelleténél nagyobb erővel "csuktam" be az ajtót. Alice megragadta a karomat-ismét-és a bejárathoz vonszolt. Még csak fél napja ismerem,de,hogy lehet valakinek ennyi energiája? Igaz vámpír de mindig megy-megy és folyton mosolyog. Persze ez valamilyen részről jó is...
Az első üzlet óriási volt. Bele se mertem gondolni mekkora lehet a többi.
-Szia Alice!-köszönt neki az egyik eladónő. Alice mosolyogva vissza integetet.
-Milyen gyakran jársz te ide,hogy már ismernek is?-kérdeztem.
-Hetente legalább kétszer de van amikor csak kéthetente...
-Akkor nem csoda,hogy ismernek...-most még jobban vigyorgot.
-Nézd Bella! Kérlek próbáld meg!-és elém mutatott egy mini szoknyát.Fintorogtam-Na kérlek....-bociszemekkel nézett rám.
-Jó legyen-kikaptam a kezéből és a próba fülkébe mentem.

Felvettem a szoknyát és több irányból is megnéztem. Bekellet vallanom nem is annyira rossz...
-Na milyen?-kérdezte és elhúzta a függönyt.
-Mintha már nem láttad volna-vigyorogtam rá.
-Jó... de élőben sokkal jobb látni. Nekem nagyon bejön.
-Nem rossz...
-Megvesszük-jelentette be-Nézd hoztam hozzá felsőt is!-azt is a kezembe nyomta-Próbáld fel!-parancsolta.
Sóhajtottam. Jobb túl lenni rajta addig úgy se hagy békén. Igaz tök jólállt rajtam a "ruhaszett" de ezt nem vallottam be Alice-nek.
Alice visszatáncolt hozzám,hogy ő is megnézhesse.
-Ez nagyon befog jönni Edward-nak!-mondta. Lesütöttem a szememet- Jaj ne mond már,hogy nem jön be neked a bátyám!- még mindig nem válaszoltam- Bella...
-Jó ha azt mondom "bejön" akkor békén hagysz?-kérdeztem zavartan.
-Igen. Ne hazudj saját magadnak... Látom,hogy nézett téged-mondta vigyorogva. Ha tudtam vola már rég pipacs vörös lennék- Na jó békén hagylak még nekem is kell ruha, meg neked is. És még mennyi üzlet van!
Gyorsan átvettem a saját ruhámat de lehet kár volt mert Alice kezébe egy egész ruha hegy volt. Intett a fejével,hogy menjek vissza a fülkébe.
-Ebből csak a fele lesz a tied.
-Csak...-morogtam. Odaadta a kezembe azokat a ruhákat amit nekem választott ki a többivel ami az övé azzal bevonult a mellettem lévő fülkébe.

-Gyerünk fizetni!-mondta és a pénztárhoz mutatott. Én próbáltam átnézni a ruhahalom fölött ami a kezembe volt és én is elindultam a pénztár felé. Az eladónőnek azthittem kiesnek a szemei olyan döbbenettel nézett minket.
Nem csodálkozok... gondolom nem sokan vásárolnak ennyi ruhát... Kivéve Alice-t Ő kivétel...
-Gyere menyjünk a következő üzletbe-szólt Alice. És egy másik üzlethez mutatott. Kezünkben fejenkét négy-négy szatyor volt és azok is a legnagyobbak.

-Azért jó volt ez a vásárlás nem?-kérdezte. Amikor próbálta kinyitni a kocsit.
-De... tudod soha nem vásároltam még ennyit... talán egész életemben se...
-Mióta vagy vámpír?-kérdezte amikor próbálta begyömöszölni a szatyrokat a csomagtartóba.
-Ötven éve-válaszoltam és én is próbáltam még betenni a szatyrokat.
-És ekkora az önuralmad?-kérdezte.
-Még soha nem öltem embert...- nem pontosan a kérdésére válaszoltam.. De megértette.
-Tényleg? Carlisle se... Amúgy ő is élt Aro-ékkal...
-Igen tudom Aro sokat mesélt róla...
-Jóba vagy amúgy velük... A Voultorival?-kérdezte és beült az autóba.
-Igen... Mindenkivel.. Talán Jane-el nem vagyunk olyan jó viszonyba...
-Értem...-mondta-Holnap beíratlak a Forks-i gimibe-terelte másra a témát.
-Rendben. Olyan régen voltam már suliban...
-Volterrában nem jártál?
-Nem... csak addig amíg átváltoztattak.
-Miért kellet átváltoztatni téged?
-Súlyos betegség volt akkoriban Olaszországban...
-Pont mint Edward... Őt is betegség miatt kellet átváltoztatni-ezen megint cinkosan mosolygot-Ki változtatott át?
-Aro... ahogy Ő mondta : Van bennem valami különleges... Csak nem számolt azzal, hogy én majd állatok vérén fogok élni-kuncogtam.

-Megérkeztünk!-mondta és kipattant a kocsiból.
-Milyen gyorsan jöttél?-kérdeztem.
-Olyan... Százötvennel? Annyival mint amikor mentünk.
-Gyorsan eltelt az idő...
-Ezt megismételhetjük máskor is-csillogot fel a szeme.
-Köszi Alice az ajánlatot... de most már rengeteg ruhám van...
-Soha nem lehet elég ruhád! Nem engedem kétszer felvenni ugyanazokat a ruhákat!-mondta komolyan.
-Oké...
-Na Bella túlélted?-kérdezte röhögve Emmet. Alice egy szúros pillantást vetett Rá.
-Emmet... mikor is voltál utoljára vásárolni velünk?-kérdezte Alice. Rögtön lefagyott Em mosolya. Alice kinyitotta a csomagtartót.

-Inkább segítsd Emmet jó?- Odaszaladt és kivette az összes szatyrot,nem tudom,hogy bírta el de sikerült.
-Edward segíthetnél ám!
-Na mivan Emmet nem bírsz pár darab ruhával?-vigyorgot.
-Edward... te is már nagyon régen vásároltál velem...- Edward ezek után szó nélkül Emmet mellé ment és kivett a kezéből pár szatyrot.
-Gyere Bella még ruha próbát is kell tartanunk!
-Dehát ruha szetteket vettünk! És már megpróbáltam őket!
-Tudom,de van több olyan ruha amihez másik is jó!-sóhajtottam és bevánszorogtam az ajtón. Nagyon bírtam Alice-t de ha így folytatja a vásárlást ahogy Ő mondta,hogy minden héten legalább kétszer megy vásárolni... Akkor már nem lesz elég hely a gardróbomba... vagy mégrosszabb amibe bele se merek már gondolni...

5 megjegyzés:

  1. Hehe, jó rész lett, bár picit rövidke.
    Alice jól tud fenyegetőzniXD
    Nagyon tetszett!
    ÉS nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Köszi xD majd a következő ígérem hosszabb lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Netty!

    Nagyon tetszik a törid! Kiteszem a linked a blogomra, ha megengeded.
    Ja meg arra lennék kiváncsi, hogy szeretnéd, ha átnézném neked a fejiket mielőtt felrakod? Hogy a helyesírási hibákat kijavítsam.
    Persze csak, ha szeretnéd...
    Ha igen akkor mondd, és megadom e-mail címem. És akk mielőtt ferakod elküldöd nekem és én átolvasom. :)

    Kivi vagyok a folytira!
    Pusz!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Vikky az ajánlatot de,köszi nem kell átnézni :D lehet van benne egy két (vagy több xD) helyesírási hiba de az elég macera (nekem) átküldeni neked mindig a fejlit és megvárnom míg átolvasod én meg egyszer elolvasom ha megtalálom a hibákat kijavítom ha nem akkor nem...
    Bocsi :(((

    VálaszTörlés
  5. :D No problem, csak azért gondoltam, mert nekem is átnézi b. nőm. Remélem nem értetted félre, enyémben is sok hiba lenne, de egyrészt olyan progival írom ami kijavítja, meg mint mondtam át is nézik.
    Amúgy gyorsan olvasok betenném progiba és kijavítanám, 10 perc lenne az egész. Mailbe meg csak bemásolod. De, ha nem akk nem.
    Csak felajánlottam! :D

    Nagyon várom ám a ma esti fejit! ;)

    VálaszTörlés