2009. december 31., csütörtök

More Than Friend-14.fejezet

(Edward szemszöge)

A karácsony többi napja békésen telt.
-Bella!-kiáltott Alice szerelmemnek aki az ölemben kényelmesen elhelyekedett-Meg kell szerveznünk az Új Évi bulit-mondta vigyorogva.
-Szerintem teljesen felesleges bulit csinálni... úgy is csak mi leszünk-mondtam.
-Tévedsz! Carlisle-al megbeszéltem,hogy elhívjuk néhány kollegáját-vigyorgott-Ami azt jelenti..
-Segíteni kell díszíteni-vigyorgott Emmet.
-Igen... de ezt már nem merem rátok bízni-mondta-Amúgy azt jelenti: elmegyünk vásárolni! Mindenkinek kell rendes ruha! Carlisle és Esme nem akar jönni... vásárolni. De megnéztem a ruhatárukat és van rendes ruhájuk.
-Nekem is van!-mondta Emmet.
-Nincsen!Megnéztem!-mondta Alice.
-Te kutakodtál?-kérdezte döbbenten Emmet. Alice erre nem szólt semmit.
-És mikor megyünk?-kérdezte izgatottan Rosalie.
-Most!
-Karácsony vagy... ilyenkor kétlem,hogy nyitva vannak az üzletek...
-27-e van szóval biztosan nyitva vannak!
-Szuper...-morogtam. Semmi kedvem nem volt most elmenni... Nem mintha máskor lenne...
-Nyugi-mondta Bella és végig símitott a karomon.

-Mehetünk?-kérdezte Alice.
-Nem...-mondtam egyszerre Emmet-el.
-Oké akkor mehetünk-vigyorgott és kiment az ajtón és persze Jasper-t is magával ráncigálta.
-Tudnám akkor minek kérdezte meg...
-Na ez az...-morgott Emmet is.
Beszálltunk az autóba és elhajtottunk egyenesen a bevásárlóközpont felé... Ismét ott ahol ajándékot vettem... Csak most-persze-nem magamtól jöttem...
-Edward! Ne húzasd már magad! Gyere!-vigyorgott Alice és húzni kezdett a boltok felé.

-Próbáld fel!-nyomott a kezembe egy rakatt ruhát.
-Oké...-morogtam.
-Bella te is!-szólt Alice neki is.
-Ketten szenvedjünk-jött mellám Bella.
-Elmegyünk?-kérdeztem.
-Alice észrefogja venni...
-A te jővődet nem látja...-vigyorogtam.
-Eszes-mondta.
Bementünk a fülkébe,letettem a ruhákat kinéztem. Alice sehol... szuper.
-Bella-szóltam szerelmemnek.
-Mehetünk?
-Naná!
-Hol van Alice?
-Foggalmam sincs,de siessünk-vigyorogtam.
-Ruhákkal mi lesz?
-Tegyük vissza!

Ruhákat visszatettük-bár lehet nem a helyükre... de visszatettük... Minden simán ment egy bizonyos pontig...
-Hova-hova fiatalok?-jött elénk Emmet vigyorogva.
-Shh... Alice elől szökünk meg!
-Ja értem az már más...-vigyorgott-Miért nem nekem jutott ez eszembe?-kérdezte-Mindegy menjetek majd fedezlek benneteket.
-Kösz Emmet-szólt vissza neki Bella.
-Nincs mit húgi-mondta majd megfordult.
-Még lógunk neki egyel...-mondtam.
-Az biztos.... nagy áldozatot tett a részéről...
-Na jó most menjünk,mert Alice így is ki fog minket filézni...
-Hova megyünk?-kérdezte kíváncsian.
-Majd meglátod-vigyorogtam rá.

(Emmet szemszöge)

Na Edward majd még sokkal tartozik nekem... Ekkora áldozatot tenni! De majd ha meglátom Alice arcát... azért arról vétek lenne lemaradni-ezen el is vigyorodtam.
-Emmet,kérlek próbáld meg ezeket!-mondta Rosalie és odanyomott a kezembe egy halom ruhát.
-Oké-mondtam,Alice jött velem szembe én csak kajánul vigyorogtam rá.
-Gyanús vagy nekem....
-Csak ruhát megyek próbálni...-mondtam. És bementem az egyik fülkébe.
-Előbb ott Nem Edward próbált?-kérdezte és elhúzta a függönyt.
-Nem tudom...-adtam az ártatlant és megint elhúztam a függönyt.
-Hol vannak Edward-ék?-kérdezte és megint elhúzta a függönyt.
-Én honnan tudjam drága húgocskám?
-Tudom,hogy titkolsz valamit..
-Nem titkolok... és most ha megbocsátasz öltöznék...-mondtam-És ne húzd el a függönyt!
Alice fújtatott egyet majd eltrappolt.
Huh Edward mennyivel lógsz te nekem....
-Jasper! Emmet hazudik?-kérdezte tőle Alice.
-Mi van visszajöttél?-kérdeztem és kimentem.
-Nem próbáltál fel még semmit?
-Nem...
-Mindegy...Jasper! Emmet hazudik!
Huh Jazz elne árulj.... Kinyírlak...-mérgelődtem magamba és próbáltam érzelmeket küldeni felé... hogy maradjon csöndbe....
-Ne hazudj! Csak az igazat mond...-szólt Jasper-nek.
Jazz vett egy mély levegőt és tekinteté rám emelte amiről csak azt tudtam leolvasni: kinyírlak... vagy sokkal jössz még nekem...
-Igazat mond,tényleg nem tudja,hol vannak Edward-ék...

-Menjünk!-mondta Alice felkapta a mögöttem lévő ruhákat és egyenesen a pénztárhoz trappolt.
-Ne tudom mit csinálok veled,soha nem hazudtam még neki-szűrte fogai között Jasper.
-Ideges vagy?
-Szerinted?
-Igen?
Fújtatott és húgom után ment.
-Mehetünk!-szólt Alice.
-Ez az!
-Vettem amúgy Edward-éknak is ruhát... Szóval nem úszták meg...-morogta.
-Hazamegyünk?-kérdeztem reménykedve.
-Igen!
-Ez az!-vigyorogtam el büszkén.

(Edward szemszöge)

-Már haza is jötettek?-kérdezte Esme mikor beléptünk az ajtón.
-Hát.. igen...
-Hol a kocsi és Alice-ék?
-Ők még vásásrolnak...
-Edward Cullen!-vágodott be az ajtón húgom. Mikor jött haza? Elöbb még itt se voltak,meg nem is hallottam.
-Hé! Alice... Szia!
-Emmet!-szólt Alice-Hazudtál!
-Tudom-vigyorgott.
-Jasper,te is?
-Emmet a hibás...
-Ő mondta,hogy fedezz minket!-szólalt meg Bella is.
-Uh... Oké mindegy megvettem az ünneplő ruhákat... meg még más ruhát is...
-Szuper,legközelebb mi nem is kellünk... Úgy is megveszed.

-Jól van Edward...mostnincs türelmem hozzád... Elkell kezdenünk díszíteni a házat. MOST!
-De még van 3 napunk...
-Az lehet még kevés is lesz... Még kaját is kell rendelnünk... Tudod emberekkel leszünk körülvéve..
-Nekünk is kell enni?-nyögött fel Emmet.
-Hát elég fura lenne,ha senki se enne...
-Ebbe igazad van.
-Tudom...-vigyorgott. Szuper el is felejtette az előbbi kis incidensünket...
-Elmegyek megrendelni a kaját... meg még az ilyen dolgokat... És még majd beszélünk Edward-elszóltam magamat.... Mindegy... annyira nem haragudhat.... Hiszen ez csak egy kis vásárlás volt...-gondolkoztam magamban.
-Addig hozzátok fel a garázsból a nagy asztalt-erre rám és Emmet-re mutatott.
-Oké.
-Azt hittem jobban ki lesz akadva...
-Én is-vigyorogtam.
-Na vigyük...-mondta és megfogta az egyik felét.
-Nem is tudtam,hogy van ilyen asztalunk...
-Eddig én se.... Alice biztos most szerezte be...
-Valahogy...

-Esme hova tegyük az asztalt?-kérdeztem.
-A másik helyére,a kicsit vigyétek le a garázsba.
-Oké-motyogtam.
Emmet levittük a másikat majd visszarohantunk. Mára már nem adtak több feladatot... Remélem Alice meg késő jön és nem akar majd még szaladgáltatni minket... Persze őt nem érdekli,hogy hány óra van...
Amit mond azt meg kell csinálni...

Szilveszter estéjén...

-Edward! Fel vagytok már öltözve? Pár perc és jönnek a vendégek-csörtett Alice az ajtó előtt.
-Mindjárt...-morogtam.
-5 perc múlva bemegyek!
-Ne fenyegetőzz!
-4:56....55...54...
-Én kész vagyok!-jött mellém Bella.
-Én is mindjárt...-mondtam és a nyakkendőmet kötöttem-Oké kész vagyok!
Kiléptem az ajtón és húgom ott állt csípőre tett kézzel.
-Kész vagyok-vigyorogtam rá-Nyugi Alice! Ez cak egy buli....
-Nem csak EGY buli... Itt lesz Carlisle főnöke is!
-Ha kirugatjuk max. költözünk-vigyorogtam.
-Emmet-nek mondanom kell,hogy hagyon fel vicceivel...
-Na ez nem rossz ötlet...-mondtam.
Húgom elszögdécselt és úgyanezt a kopogtatást elvégezte Emmet-ék szobája előtt is.
-Nem merül le benne az elem soha?-kérdeztem.
-Nem,több okból se. 1: vámpír... 2: mindig ilyen és Őt így kell szeretni-mondta mosolyogva szerelmem.
-Oké... igazad van,nem lenne jó a szomorú Alice se.
-Látod?-vigyorgott.
Lementünk a lépcsőn Esme már előkészítette a vacsorát.
-Segítsek?-kérdezte Bella.
-Ha ráérsz akkor igen-mosolyodott el Esme.
-Rendben-Bella kibújt ölelésemből egy puszit nyomott arcomra.

Pár percen belül megérkeztek a vendégek is. Mind olyan... fura volt. Mármint velük nem lehet úgy beszélni....
Majdnem mindannyiukon szemüveg volt... Amúgy meg elég jó volt az este.
Emmet persze elsütött néhány viccet... Amit a nép nem nagyon talált viccesnek... Utána meg azzal is felhagyott.
-Még pár perc és 2010 lesz-vigyorgott Alice.
Szomszédokban már hallani lehetett a tűzijátékok durrogását.
-Boldog Új Évet mindenkinek-mondta Carlisle.
-Viszont!-mondta a professzor nép.
Ők még ott maradtak reggelig... Elbeszéltük az időt... Meg amúgy is... ha szégyen számulra ha nem,valamennyien leitták magukat... És ha akartak volna se tudtak volna vezetni.
Nálunk meg végülis maradhattak.
Így telt a Cullen Új Év emberekkel csoportosítva...

Sajnálom,de ez az utolsó fejli ebből a töriből.... Nem tudok mit írni... olyan fejezetet meg nem akarok írni ami teljesen értelmetlen vagy nem tudom...
Új törivel igyekszek :)

3 megjegyzés:

  1. jó lett sajnálom hogy ez az utolsó rész
    de jó lezz:P

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó let és persze várom a akkor a kövi töridet:D sok siker hozzá

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem bejött, sajnálom, h nem folytatódik, de ez van, bizti az új sztori is naon klassz lesz!

    VálaszTörlés