2009. december 3., csütörtök

Sweet Dreams-26.fejezet

(Bella szemszöge)

-Megérkeztünk hölgyem!-mondta Edward és kinyitotta az ajtót és kezét nyújtotta.
-Köszönöm uram!-mondtam és kezemet a sajátjába tettem.
Becsukta az ajtót és bementünk a házba. Esme a házban sündörgött.
-Milyen volt az első nap?-kérdezte és elénk jött.
-Most is megbámultak minket...természetesen-mondta Edward.
-És nyeretm a fogadásban!-mondtam büszkén.
-Abba az ételesbe?-kérdezte.
-Igen!
-Ne haragudj,Bella de nem gondoltam volna,hogy nyersz. Az emberi étel tényleg borzasztó...
-Semmi baj!-mondtam és megöleltem. Esme mintha a második anyám lenne... Sőt... annál sokkal több,igaz nem vér szerinti anyám. De mégis úgy szerettem.

-Öhm... nekem most el kell mennem Seattle-be...-törte meg Edward a csöndet.
-Miért?-kérdeztem és odamentem hozzá.
-Van egy kis elintézni valóm...-nem adott pontos választ-Nyugi! Ne gondolj semmi rosszra!-nyugtatott.
-Oké,nem is akartam. De kérlek siess!-kérleltem.
-Sietek!-mondta és egy gyors csókot nyomott ajkaimra-Megígérem!
Elment beszállt a Volvo-ba. Éreztem valamit titkol előlem... De nem tudom eldönteni mit... De természetesen bízok benne és rossz dolgokra nem is akarok gondolni.
-Bella segítenél felrakni a függönyöket?-kérdezte Esme.
-Persze!-mondtam és odamentem mellé. Felmentem a létrára-így könyebben elértem-és segítettem feltenni a függönyt Esme-nek.

-Köszönöm Bella,hogy segítettél!-mondta Esme.
-Ez természetes!
És akkor egy autó motorjának a hangját hallottam meg. De sajnos nem Edward Volvo-jáét. Hanem Emmet-ék jöttek.
-Na mi van Bella,Edward-od itt hagyott?-kérdezte Emmet kuncogva.
Megfogtam egy párnát és hozzávágtam Em-hez aki csak mégnagyobb nevetésbe tört ki.
-Maradj már nyugton!-szóltam Emmet-re. Aki cska mégnagyobb kacagásba tört ki.
-Oké!-mondta.
-Amúgy Bella,Edward hova ment?-kérdezte Alice
-Seattle-be-mondtam.
-Minek?-kérdezte Em és most már nem nevetett.
-Nem tudom-mondtam.

-Akkor most megkérdezem,mert Edward megérkezet!-jelentette be Alice.És az említett rögtön meg is jelent.
-Hol voltál Edward?-kérdezte Alice és oda táncolt Edward elé.
-Alice... nem kell neked mindent tudnod! Oh szóval akkor még nem láttál semmit?-kérdeztem.
-Nem-morogta.
-Akkor jól tudom titkolni-nevetett. Alice erre csak egy szúros pillantást vetett.
Odamentem Edward mellé és átöleltem.
-Hiányoztál!-mondtam.
-De hisz nem rég mentem el!
-Az teljesen mindegy,hogy mikor mentél el attól még hiányoztál!-mondtam és közben végig a szemébe néztem,hogy lássa: tényleg komolyan mondtam ezeket a szavakat. De szerintem amúgy is tudta.
Azt hittem majd válaszol valamit,de nem. Inkább megcsókolt-aminek ezerszer jobban örültem. Karomat a nyaka köré fontam és még közelebb húztam magamhoz.
-Ezt nem itt kéne!-röhögött Emmet.
Éreztem,hogy Edward belemosolyog a csókba és végül elváltunk egymástól.
-Szeretlek!-suttogtam.
-Én is!-és még egy gyors puszit nyomott ajkaimra.

-Oh ez a románc!-sóhajtott Em és leült a kanapéra.
-Emmet!-szólt rá Esme. Aki közben ránk mosolygott.
Ő nagyon örült,hogy együtt vagyunk. Örül,hogy Edward-ot oldognak látja. De szerintem a többiek se ellenzik ezt a "románcot"-ahogy Emmet szokta mondani.
-Edward! Mond már el hol voltál... úgy idegesít,hogy nem láttam semmit!-morgott Alice.
-Nem mondok semmit!-mondta-Majd megtudod!
-Mikor?-nyavajgott tovább Alice.
-Egy héten belül.
-Ajj...-morogta Alice és Ő is leült.
-Aki kíváncsi hamar megöregszik!-mondta Emmet.
-Ez az én esetembe nem így van...-nevetett Alice.
-Na látod Alice! Ebben egyet értek veled!-kuncogott Emmet.
-Persze,hogy egyet értesz!-mondta dacosan Alice-Ki látja a jövőjét mindenkinek?
-Te... de Bella-nak nem látod! És most Edward-nak se.
-Jólvan de...-elhallgatott és elmosolyodott-Most már tudom miért nem látom a jövődet Edward!
-Alice,ha megszólalsz nem tudom mit csinálok veled...
-Lakat a számon-dőlt hátra.
-Hát persze,miután tudja,hogy miről van szó...-mondta Emmet.
-Hát igen... Így most már nyugodt vagyok,hogy nem rossz a képességem.
-Kis ravasz...-jegyezte meg Emmet.
-Az...-mondta Jazz és Alice mellé lépet.
Kicsit ideges voltam,türelmetlen vagy nem tudom mert mostmár annyira idegesített,hogy nem tudom Edward,mit tervez... Végülis Alice se tudja... meg senki Edward-on kivűl...
De mégis idegesített...

4 megjegyzés:

  1. szuper lett
    vajon mit tervez Ed
    nekem van egy tippem

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett..kíváncsi vagyok Edward meglepetésére:)
    várom a folytatást.........:P

    VálaszTörlés
  3. Nos, tippem nekem is van, és ez még kivételesen logikus is :P
    Nem az eleresztett fantáziámmal szaladt el a kis csikó XD
    Alig várom a folytit!!!:)

    VálaszTörlés