2009. december 7., hétfő

Sweet Dreams-29.fejezet

(Bella szemszöge)

Edwarddal a kanapén ültünk. Szorosan átölelte a vállamat,fejemet közben a mellkasára hajtottam. Carlisle-on kivül mindenki a nappaliban volt. Õ dolgozni volt a kórházban...
A tévében egy romantikus film ment amit Jasper, Alice és Carlisle és Esme is velünk kisért-a nappali egy másik részéből.
Meghitt hangulat volt.. de ezt megzavarta Edward telefonja. Gyorsan kikapta a zsebébõl és felvette.
-Halló?-szólt bele a telefonba. Felemeltem a fejemet a mellkasáról és szemem az arcára vándorolt-Már is?-folytatta a beszélgetést a telefonban-Akkor megnézem,rendben. Viszlát!-fejezte be a beszélgetést.

-Most... mennem kell...-mondta Edward amikor letette a telefont.
-Muszály?-kérdeztem és a hangomban hallani lehetett a csalódotságot.
-Igen...-mondta és homlokát az enyémnek dőltötte.
-És hova mész?-kérdeztem.
-Mi értelme a meglepetésnek ha elmondom?-kérdezte.
-Semmi...-mondtam-Na jó menj mert meggondolom magamat-mondtam.
-Szeretlek-suttogta lágyan a fülembe lehelete csiklandozta a fül cimpámat.
-Én is-mondtam.

-Hé Bella!-szökdécselt mellém Alice.
-Kitalálom: megint nyílt egy pláza?-kérdeztem.
-Honnan tudtad?-kérdezte csodálkozva,de közben láttam azt a ravasz vigyort az arcán.
-Akkor szoktad azt mondani "Hé Bella"-mondtam magam elé.
-Értem... Na mindegy akkor eljössz?-kérdezte és bociszemekkel nézett rám. Ajj francba ezzel a nagy szemekkel.
-El...-motyogtgtam. És a nyakamba vetette magát. Amúgy meg úgy is tudja,hogy igent mondok... tudja,hogy nem tudok ellen állni azoknak a szemeknek...
-Köszönöm!-mondta.
-Szívesen. Amúgy Alice hány pláza nyit még Londonban?-kérdeztem durcásan mert nem volt kedvem megint elmenni vásárolni....
-Nem tudom... De hát itt vagyunk még pár évig addig meg: nyit még rengeteg bolt és pláza vagy nagyobb üzlet!-jelentette be vidáman.
-Szuper...-morogtam.
-Legközelebb valami kisebb városba költözzünk ahol nincsenek plázák!-hangom könyörgő volt.
-Na ne legyél már ilyen!-mondta Alice-Azt akarod,hogy szomorú legyek?-kérdezte és ártatlan képet vágott.
-Fenyegetsz Alice?-kérdezetem vigyorogva.
-Úgy is mondhatjuk-kuncogott és levetette magát mellém.
-Gonosz vagy...-állapítottam meg.
-Tudom!-kuncogott tovább. Szerettem Alice-ben azt,hogy mindig boldog tud lenni vagy legalábbis tud mosolyogni.
-Be is vallod?-vontam fel a szemöldökömet.
-Igen.

-Alice te egy őszinte lélek vagy!-nevetett Emmet.
-Az-csatlakoztam Em-hez.
-Ellenem fordulsz Bella?
-Nem!
-Akkor ne állj Emmet pártjára-mondta kuncogva.
-Nem állok senki pártján!-jelentettem be.
-Igen,azért mert az én pártomon állna!-mondta kaján vigyorral az arcán.
-Honnan tudod?-kérdeztem pimaszul.
-Na látod Emmet!-mondta büszkén Alice.
-Csak vicceltem... nem fogok közületek választani-mondtam határozottan.

-Na jó elég a meghitt hangulatból menjünk vásárolni,még a végén sokan lesznek és nem lesz ruha!
-Ez a veszély nem fenyeget...
-Minden megeshet!
-Igen,csak tudod,hogy ha itt is körübelül száz üzlet lesz és ismét mindenhova beráncigálasz akkor biztos maradni fog ruha!-nyugtattam.
-Hát remélem...-mondt és elgondolkozott-Na menjünk!-jelentette be és felpattant a kanapéról.
Én kelletlenül felálltam és szökdécselő barátnőm után mentem...
Hálelújá' ismét szembe kell néznem egy újabb vásárlással. Tudom Alice szeret vásárolni... De amit Ő csinál az egyszerűen túlzás!

(Edward szemszöge)

Már alig vártam,hogy odaadhassam Bella ajándékát. Kíváncsi voltam mit válaszol majd rá... Féltem visszautasítja,mert ez azért elég nagy dolog...
-Köszönöm!-mondtam az eladónak. Kedves volt mert hamar kiszolgált engem. Kiléptem az ajtón és beszálltam a Volvomba.
Teljes gázon nyomtam a pedált-bár fölösleges volt mert Alice elvitte Bella-t vásárolni...megint... Láttam Alice gondolataiba valami új plázát...És Bella-t meg úgy is elakarja vinni... Gondolom Bella megint nem akart menni de húgom rávette... Azok a bociszemek amikkel nézni tud! Borzasztó... nem lehet neki nemet mondani...
És akkor megérkeztem... És borzasztóan förtelmes dolog fogadott.
-Úristen!-mondtam és kipattantam a kocsiból


És itt a 29.fejezet. Most függő véget hagytam szóval kíváncsi vagyok mit szóltok majd hozzá... xD Ilyet még nem gyakran csináltam,de ezt is el kell kezdeni.
Azért remélem nem fogtok nagyon szidni engem ;D

7 megjegyzés:

  1. JÉZUSATYAGATYASZENTÚRISTEN!!!!!!!!!!!!!!!
    Mi történt??????????
    Most...most MI VAN MÁR???????
    Jaaaaaaaaaj, hogy én hogy utálom a függővéget!
    Hamar folytit, mer meg fogok kattanni!!!

    VálaszTörlés
  2. Hehe ez volt a célom,hogy mit szóltok a függővéghez... gonosz vagyok xD de hnap már lesz friss... szóval... nyugiiii xD

    VálaszTörlés
  3. jajj vajon mit látott ?? annyira kíváncsi vagyok a folytira

    VálaszTörlés
  4. Netty ez nagyon nem ér most tiszta ideg vagyok nagyon remélem hogy holnap folytatod mert ha nem akkor felrobbanok az idegtől :S

    VálaszTörlés
  5. Jajj Netty ezt muszály volt? legalább még1 mondatot írhattál volna. vagy kettőt. vagy hármat...
    xD
    siess légysziiiiiiiiiiiiiiiii
    puszii

    VálaszTörlés
  6. atya ur isten
    mit láthatott Edward ezen fogok gondolkodni még lesz folyti
    léccci siess!!!!!!!!
    puszy

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Miért hagytad függőben,ez nem ér!!!! Most teljesen letaglóztam,de a hamar folytatod akkor nincs gond. Na jó csak viccelek :D.
    Kövit várom
    pusz-pusz
    Manóka (Az építés tanárom hív így tök durva egy ember,de azért jó fej néha :D:P)

    VálaszTörlés